Inovacije u nastavi

 Škola znanja, a ne škola ocjena
Razvijanje intelektualne širine i istraživačke radoznalosti
Inovacije u nastavi

Kroz sve predmete škola razvija kod učenika intelektualnu širinu, istraživačku radoznalost i potrebu za novim znanjem. Kvalitetno opće obrazovanje prethodi dobrom stručnom usmjeravanju učenika pa su i naši ciljevi okrenuti potpuno prema budućnosti, gdje će se omogućiti edukacija i razvoj svakog učenika uz primjenu vrhunskih nastavnih sredstava i savremenih pedagoških metoda.

Proces inovacija

U ovom procesu obrazovanja uloga učenika je veoma aktivna jer on, uz pomoć naših profesora koji i sami rade na svom usavršavanju, se educira, a time uključuje u domaće i svjetske kulturne i ekonomske tokove. Pored učenja vrlo je važno učenikovo angažovanje u vannastavnim aktivnostima. Dobro osmišljeno slobodno vrijeme doprinosi poboljšanju kvalitete života i zadovoljenja ljudskih potreba. Socijalne i intelektualne vještine, koje se razvijaju tokom rada, povećavaju osjećaj odgovornosti za sebe i sredinu u kojoj mladi žive.


Naša škola pokreće brojne inicijative u odgojno-obrazovnom procesu te predlaže i učestvuje u realizaciji projekata iz raznih oblasti.

Ovdje predstavljamo neke od naših obrazovnih inovacija:



Sedmica učenja na daljinu - online sedmica

Srednja ekonomska škola, Sarajevo od 2010. godine, u okviru redovne nastave, izvodi u svakom polugodištu po jednu sedmicu nastave putem on-line kurseva.

Tokom sedmice učenja na daljinu učenici ne dolaze u školu, a planiranim nastavnim jedinicama pristupaju preko interneta u vrijeme koje njima odgovara.

Svaka realizirana online sedmica se pomno analizira s ciljem unapređenja pojedinačnih segmenata projekta.

Detaljnije o online sedmici


 

Moj online razred

Vizija projekta: „Ja volim matematiku, ja znam matematiku.“

Ideja projekta koji se provodi u nastavi matematike i njemačkog jezika:

·   Nastava i podučavanje usmjereno na učenika; 

·   Korištenje ICT i e-learninga u svakodnevnoj nastavi;

·   Potreba za stvaranjem virtualne mobilnosti učenika; 

·   Prilagodba različitim stilovima učenja i “novim generacijama”; 

·   Stvaranje uslova za unapređenje učenja, podučavanja i vrednovanja; 

·   Pozitivan učinak na ishode učenja; 

·   Promijeniti ranije povremen i neujednačen pristup razvoju digitalnih nastavnih materijala. 

Detaljnije o "Mom online razredu"